Categorii



Cele mai cumpărate

POLITICA DE RETURNARE

Conform O.G. nr. 130/2000 si Legea 51/2003 clientul are dreptul de a returna produsul in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia.

Clientul poate cere returnarea integrala a contravalorii produsului, schimbarea acestuia sau achizitioanarea altor produse din magazin. Oricare dintre variantele alese acestea sunt acceptate doar dupa primirea produselor, verificarea integritatii acestora si a conditiilor de retur.

In toate cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor".

În cazul în care ați achiziționat produse de la noi și doriți să depuneți o plângere, vă rugăm să luați legătura cu departamentul suport clienți, prin e-mail info@sangado.ro, sau la unul dintre numerele de telefon 0772 035 205 | 0773 990 830 de luni pana vineri in intervalul orar 10-18.

Cererea de retur va fi înregistrată de noi, astfel încat dumneavoastră să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Procedură retur
Daca este posibil va rugam sa ne trimiteti formularul de retur care gasiti mai jos precum si o scrisoare de intenție în care se specifică motivul returnării. Anexați o copie a facturii și informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră.
Sigilați produsul/produsele într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Mai mult, vă rugăm să indicați modul în care vom proceda în cazul în care returul dumneavoastră este acceptat, și anume în cazul în care bunurile necesită un schimb (același produs) sau se restituie suma. În cazul unei cereri de restituire a banilor, indicați contul IBAN în RON (24 de caractere) în care doriți să efectuăm restituirea sumei. Nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect și rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agenților de livrare, în cazul unei reclamații.

Adresa noastră de returnare:
PARFUMERIE SANGADO SRL
BLD. TIMISOARA, NR.92, LOT 2,
CLADIREA C18, BIROURILE: 1, 22,23,
ET.PARTER, Cod postal 61334,
BUCURESTI, Judet: Sector 6

IMPORTANT!
Vă rugăm coletele trimise retur să nu fie cu valoare ramburs.
Pentru mai multe informații consultați secțiunea Termeni și Condiții afisată pe site.
Contactați Departamentul de Reclamații prin telefon la unul dintre numerele: 0772 035 205 | 0773 990 830 de luni pana vineri in intervalul orar 10- 18 sau e-mail info@sangado.ro

Produsele cosmetice
Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ, nu pot fi returnate din motive de sănătate.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
În conformitate cu legislația uniformizată a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictogramă (un desen ce reprezintă o cutie rotundă desfacută și un număr). Numărul trecut pe această pictogramă reprezintă numărul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis.
Asadar, un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul în care a fost deschis. În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

Formular de retur
Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse îl găsiți AICI

Poduse defecte
Puteți returna un produs care nu funcționează (de exemplu pulverizatorul nu funcționează). Dacă primiți orice articol care este defect sau deteriorat (care nu a fost promovat ca deteriorat, fară ambalaj sau fară capac), vă rugăm să îl returnați și vă putem oferi fie rambursarea fie un înlocuitor. Vă rugăm să rețineți că este posibil să solicităm dovezi fotografice în sprijinul cererii de despăgubire. Dacă primiți un articol incorect, SANGADO.ro va trimite articolul corect, după primirea articolului incorect, și va rambursa taxele poștale de returnare. 

Anulare comanda
Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne anunțați telefonic sau prin e-mail în termen de 14 zile de la data livrării și puteți returna toate produsele dacă acestea sunt nedesfăcute, neutilizate și în ambalajul orignal. Este posibil să percepem o taxă de 10% pentru restocare pentru orice produs care nu a fost returnat în starea și ambalajul original. Articolele returnate trebuie trimise prin serviciul poștal obișnuit. Nu putem oferi rambursarea costurilor poștale pentru livrare specială sau orice serviciu de curierat. Vă rugăm să vă asigurați că obțineti dovada expedierii, deoarece articolele returnate sunt în responsabilitatea clientului până când ajung în birourile noastre. Va mulțumim pentru înțelegere.